הקיץ כבר כאן, וזה הזמן לצאת לחוף! אבל רגע לפני שאת עולה על מגבת וקרם שיזוף, קיבצתי לך חמישה טרנדים ששווה לשים לב אליהם בקיץ 2023, כאלה שאת צריכה להכיר כשאת חושבת על מה ללבוש לבריכה או לים: 

ביקיני בגזרה גבוהה

בגד ים ביקיני בגזרה גבוהה הוא טרנד פופולרי כבר כמה שנים, ויש לזה סיבה טובה. בגדי ים גבוהים הם בחירה מצוינת למי שרוצה קצת יותר כיסוי סביב אזור הבטן, ולא רוצה להיות חשופה לחלוטין. הם גם אופציה מסוגננת כדי לקבל מראה קלאסי בהשראת רטרו, ומושלמת בשביל להראות לכולם איך היית נראית אם היית כאן בשנות השישים.

ביקיני עם מותן גבוה יכלול בדרך כלל תחתונים שיושבים ליד הטבור או מעליו, ומספקים כיסוי ותמיכה לחלק האמצעי של הבטן שלך. הסגנון הזה יכול להחמיא במיוחד למי שיש לה גוף  בצורת אגס או שעון חול, אבל הביקיני בגזרה הנכונה יכול להתאים גם למודלי גוף נוספים ומגוונים. ביקיני בגזרה גבוהה מגיע במגוון סגנונות, משחור קלאסי ועד להדפסים ודפוסים נועזים.

Cut-Outs

גם בגדי ים גזורים נמצאים איתנו כבר כמה עונות, והם לא הולכים לשום מקום. בגדי הים האלה כוללים גזרות שיוצרות אפקט הצצה שהוא גם סקסי וגם מסוגנן. ניתן למצוא גזרות במגוון סגנונות, מקטן ועדין ועד גדול ונועז.

אחד הסגנונות הפופולריים של בגד ים חתוך הוא המונוקיני, שכולל גזרות לאורך הצדדים או החלק הקדמי של בגד הים. הסגנון הזה הוא בחירה מצוינת למי שרוצה קצת יותר כיסוי מביקיני אבל גם עדיין רוצה להראות קצת עור. סגנון פופולרי נוסף של בגד ים בגזרה הזאת הוא בגד הים עם כתף אחת, שכולל גזרה בצד אחד או בכתף של בגד הים. סגנון זה הוא גם אלגנטי וגם אופנתי, והוא בחירה מצוינת למי שרוצה להתבלט על החוף או על שפת הבריכה בחופשה הבאה.

בגדי ים עם כתף אחת

אז אם את מחפשת בגד ים שהוא גם אלגנטי וגם אופנתי, סגנונות של כתף אחת הם בחירה מצוינת. בגדי ים כאלו כוללים רצועה או שרוול בודד על כתף אחת, ויוצרים מראה שיקי ומתוחכם. 

בגדי ים עם כתף אחת הם בחירה מצוינת למי שרוצה להשוויץ בכתפיים ובזרועות. הם גם אופציה נהדרת למי שרוצה ליצור אשליה של מותניים קטנים יותר, כי הרצועה המרכזית של בגד הים תמשוך את המבט למעלה ותרחיק את המוקד מהחלק האמצעי של בגד הים. בגדי ים עם כתף אחת מגיעים במגוון סגנונות, מפשוטים וקלאסיים ועד נועזים וצבעוניים. 

בגדי ים ספורטיביים – Activewear

אם את מחפשת בגד ים שהוא גם מסוגנן וגם פרקטי, בגדי ים ספורטיביים הם אופציה מצוינת. הם מעוצבים בהשראת פעילויות ספורטיביות, עם מחשופים גבוהים, חזיות מובנות וכו׳, והם בחירה מצוינת למי שרוצה להישאר פעילה על החוף ועל שפת הבריכה, או לפחות להיראות כאילו היא יצאה הרגע מחדר הכושר ועברה ישר לים כדי לגלוש.

בגדי ים ספורטיביים הם בחירה מצוינת למי שרוצה בגד ים נוח ופונקציונלי כאחד. הם נועדו להישאר במקום ולספק תמיכה במהלך פעילויות כמו שחייה, כדורעף חופים וגלישה, וכמובן שמגיעים במגוון סגנונות, החל מחליפות מקשה אחת ועד ביקיני. 

הדפסי פרחים

הדפסי פרחים הם טרנד קיץ נצחי שמוסיף נופך רומנטי ונשי לכל בגד ים. עם מגוון של צבעים ודוגמאות זמינים, תוכלי למצוא הדפס שישלים את גוון העור והסגנון האישי שלך, וייתן לך מראה קלאסי שמסובב ראשים.

בין אם את הולכת על מראה פרחוני מכף רגל ועד ראש או מערבבת עם צבעים אחידים או גוונים ניטרליים, הדפסי פרחים הם תוספת מחמיאה לכל ארון קיץ.