כבר כמה קיצים שעיצוב בגדי ים הוא אחד הטרנדים החמים ביותר בקרב בנות צעירות, ולא רק.

פעם (כמו שאומרים הזקנים…) הייתה פה תעשיית בגדי ים מפוארת.

אני זוכרת שטסתי לנסיעת עבודה לתערוכה בניס שבצרפת.
היו שם נציגים מכל התעשיה – מעצבים, אנשי מכירות ואחרים. מפילפל, גוטקס, דיוה, אוברזון, טרולו… בקיצור, כולם.

המטוס התנדנד קצת יותר מדי, צחקנו שאם המטוס יתרסק, תעשיית בגדי הים בישראל תיכחד…
אז המטוס שרד, אבל התעשייה התרסקה, ביחד עם הייצור בארץ, תווית “מיוצר בישראל” ותעשיית הטקסטיל כולה.

 

swimwear-carmi-dalit-1

 

חום יולי אוגוסט עדיין כבד מאוד, ובגדי הים לא נעלמו, אלא הכפילו את הביקוש.
ובעידן של רשתות חברתיות וסלפי, בעידן שאסור להצטלם עם אותו בגד ים יותר מפעם אחת, הוא כבר בר מינן…

פתאום בשקט בשקט נוצר ביקוש לבגדי ים אחרים, שונים, כאלו שאין לאף אחת אחרת.
יחד עם התרחבות הרשתות החברתיות, והיכולת לפרסם, ולמכור בקלות,
נולדים מותגים חדשים, בנות שלומדות קורסי עיצוב בגדי ים, תופרות ומעצבות בעצמן, מקימות עסקים קטנים, עסקים של אישה אחת.

אפשר להתגאות שוב בצמד המילים “מיוצר בישראל”! 

 

dalit-carmi-swimwear

  

לפני מספר שנים, כשזיהיתי את המגמה הזאת, החלטתי לעזוב את תפקידי העיצוב בתעשיה, ולהעביר את הידע הייחודי שלי לכל מי שרוצה להקים מותג בגדי ים.
התחלתי ללמד בסטודיו בוטיק בתל אביב ובחיפה בשיטת הוראה ייחודית שפיתחתי. קבוצות קטנות של 4-5 בנות, למידה איכותית עם יחס אישי.

בקורס הן לומדות עיצובתדמיתנותתפירת בגדי ים, וכמובן – שיווק והקמת מותגים. בצורה מקצועית ביותר, בדיוק כמו שאני למדתי והתנסיתי אז, כשהייתי המעצבת הראשית של המותג פילפל.

 

dalit-carmi-swimwear

 

 עד הפעם הבאה,

דלית ♥